Michael Amott, gitarista Arch Enemy a Carcass podpísal zmluvu s Dean Guitars. Elliott Rubinson z Dean Guitars sa k spolupráci vyjadril: "Som Michaelov fanúšik už dlhšiu dobu a sme skutočne radi, že sa rozhodol pre Dean Guitars. Michael Amott je celosvetovo uznávaný gitarista a skutočne sa tešíme na spoluprácu s ním pri vytváraní jeho vysnívanej gitary."

Amott: "Kontaktoval som Dean Guitars počas môjho hľadania vhodnej gitarovej značky a vedel som, že pokiaľ ľudia ako Michael Schenker, Dave Mustaine, Dimebag a Leslie West spolupracovali s Dean, bude to dobré aj pre mňa. Na skúšku mi poslali dve "Véčka", ktoré som si okamžite zamiloval. Som si istý, že môj nový podpisový model splní všetky moje požiadavky a taktiež požiadavky mojich fanúšikov po celom svete"

Amott takto učinil po tom, ako v júli tohto roku ukončil svoju dlhoročnú spoluprácu s ESP.

Michael Amott je momentálne súčasťou reunionového turné Carcass a s Arch Enemy vyrazí na šnúru v decembri.


0 Comments:

Post a Comment