Členovia Black Sabbath, basák Geezer Butler a gitarista Tony Iommi, vyslovili pár nelichotivých slov ohľadom ich spolupráce s Ozzy Osbournom. Hudobníci práve dokončili ďalší štúdiový album ako Heaven & Hell, spoločne so spevákom Ronnie James Diom a povedali, že práca s Diom bola oveľa jednoduchšia ako s Osbournom.

Vysvetlili: „Ronnie je pravým skladateľom piesní – má tony nápadov. Oproti tomu Ozzy kedysi iba prišiel s vokálnou linkou a ja som musel dopísať text. Ronnie je sto percentne angažovaný po hudobnej stránke a tiež si píše vlastné texty.“

Butler dodal, že Osbourne ho nebral vážne ako skladateľa: „Keď sme boli s Ozzym a ja som prišiel s nejakým zabijackým riffom všetkých čias, Ozzy ho vôbec nechcel robiť, pretože ja niesom gitarista a to bol štýl akým myslel… Preto bolo veľmi ťažké čokoľvek zložiť.“

Butler povedal o novom CD Heaven & Hell – The Devil You Know: „Keby sme tento album robili s Ozzym, stále by sme boli len pri prvej skladbe.“

The Devil You Know prijde do obchodov 28. Apríla. Heaven & Hell bude mať turné po Južnej Amerike a Európe túto jar a leto.

0 Comments:

Post a Comment