METALLICA po stopách Radiohead?

Ako sme už ma BOOGIESOUNDE dávnejšie písali, Radiohead aj Nine Inch Nails prišli s novou politikou vydávania platní. Podľa najnovších vyjadrení tento krok zvažuje aj Metallica, keď jej skončí kontrakt s nahrávacou spoločnosťou.

Lars Ulrich pre časopis Roling Stone povedal, že nechce byť ako Madonna alebo U2, ktorý sa upísali na dlhé roky firme Live Nation. Metallica si chce veci riešiť po svojom.
„Nikdy sa takto nepredáme. Chceme mať ako hudobníci čo najväčšiu slobodu. Pozorujeme počínanie Radiohead a Trenta Reznora a pozeráme sa v ústrety všetkým možnostiam, ktoré nám ponúka internet.“ Napriek tomu Ulrich nechce aby vymizli tradičné CD obchody a dodáva: „Obchod s platňami je veľkou súčasťou našej existencie. Keď som mal tak 12, 14 rokov, ako chlapec v Dánsku, obchod s CD-čkami bol pre mňa niečo ako Svätý Grál a chalan čo v ňom predával bol môj hrdina.“

Už na jeseň vydá Metallica svoj deviaty štúdiový album. Bude to posledný album, ktorý by mal byť podľa zmluvy vydaný cez spoločnosť Warner Bros.

Vydanie albumu vo vlastnej réžií a jeho ponúknutie poslucháčovi na voľné stiahnutie je pre takéto veľké kapely, ktoré už majú zarobené, v istom zmysle určite výhodné. Toto nové zmýšľanie ja osobne veľmi vítam a fandím mu. Veľké nahrávacie spoločnosti majú možno svoje dni už zrátané. Ktovie...

Zdroj:www.gigwise.com

0 Comments:

Post a Comment