Spolu s ďalšou kapelou Chemotherapy prišli na pódium gitary a basa B.c. Rich a neúnavný bubenník, ktorý šlapal v diabolskom tempe. Dlhovlasý spevák dával ako sa patri na správneho deathmetalistu. Zvuk kapely mi prišiel taký jednoliaty a z pódia sa na diváka hrnula jedna velka gula. Nie som zarytý fanúšik death metalu, ale chýbal mi tam nápad. Môj pocit, ale nie je dôležitý. Dôležité je to, ze fanúšikovia tohto štýlu si hudbu užili boli spokojní. Kapela ponúkla solídny death/black a to sa od nej aj čakalo. Sklamal ma trochu Engl Fireball. Čakal som viac zrozumiteľný ton, ale možno to bolo spôsobené lacnejšou gitarou alebo samotným nastavením.

Po Chemotherapy nastúpili The Crypt v zostave: gitara + spev, gitara, basa a bubenník z Chemotherapy. Spievajúci gitarista mal štýlovú šípku Jackson v tvare Randy Rhoads, čiernej farby s červeným lemovaním. Hral cez Engl Fireball hlavu. Druha gitara, 7 strunová Ibanez išla cez Peavey hlavu a bednu.. Nie som si teraz istý, či 5150 alebo nejaký novší typ. Štýl sa moc nezmenil, ale bolo badať trochu inú filozofiu hrania. Spevák pôsobil temným dojmom...proste to ma v očiach. Škoda, že ho nebolo až tak dobre počuť. Druhy gitarista mal síce dobrý zvuk, ale spolu s bicími išli cez ostatných. Priznám sa videl som iba dve pesničky, ale kapela hrala podľa mňa v poriadku, čo sa týka štýlu. Šlapalo to spolu pekne, ale nepočul som nejakú vyslovene zaujímavú pasáž. Čím však nechcem povedať, že nebola v nejakých ďalších songoch, ktoré som nevidel.




autor: butcher

foto: blaze

0 Comments:

Post a Comment