OZZY chce ešte dve platne

Ozzy Osbourne poskytol interview pre USA Today. Prezradil aj svoje najbližšie hudobné plány.

„Mám v pláne už čoskoro nahrať ďalší album. Doma v suteréne mám teraz ProTools mašinku, takže môžem nahrávať aj doma. Neviem tú p******u ani zapnúť. (Smiech). Je to, ako mozog domu. Robiť nahrávky je ľahké, keď máte niekoho, kto vie. čo taká mašinka robí, až to ani neni sranda.
V dnešnej dobe je nahrávanie jednoduché a to tomu uberá niekdajšiu vášeň. Ale pokúsim sa dať tomu toľko ozajstného zo seba, koľko dokážem. Je veľa trikov, ktoré môžem použiť.

Chcem spraviť dva albumy. Vydať jeden a vyraziť s ním von a potom druhý a tiež s ním vyraziť na koncerty. Čas je teraz pre mňa to najcennejšie. V decembri mám 60 rokov. Ani sa to nezdá, že je to už 10 rokov, čo som mal 50. Skutočne sa to až nezdá. Takže mojou úlohou je teraz spraviť, čo najviac.“

Celý rozhovor nájdete TU

0 Comments:

Post a Comment