David Coverdale hovorí, že povedal Jimmymu Pageovi, aby sa vykašlal na zjednocovanie Led Zeppelin kvôli svetovému turné a nech radšej nahrá album s hosťujúcimi speváckymi hviezdami. Coverdale, ktorý spolupracoval s Pageom v roku 1993 v projekte Coverdale-Page (album a turné), ďalej vysvetlil: „Môj nápad, ktorý som mu predstavil, keď som ho stretol v lete, bol takýto – spraviť to, čo Carlos Santana na albume Supernatural. Vybrať ľudí, pretože nie je žiadnych pochýb, že John Paul Jones píše sakra dobrú muziku. Povedal som mu, že Joe Elliot a ja by sme do toho išli. Je to lepšie ako sa zameriavať na jednu osobu.

Coverdale povedal, že jeho najlepšia spolupráca bola práve s Pageom v roku 1993, čo ho viedlo k tomu aby si vždy premyslel jako vyberať gitaristov: „Keď som pracoval s Jimmym Pageom bolo to pre mňa totálne inšpirujúce a môžete to na našom albume aj počut. A to bolo pre mňa hlavným parametrom podľa akého sa riadiť. Ten člověk ma musí inšpirovať na také noty aké som ešte nespieval.“

Foto: http://www.deep-purple.net

0 Comments:

Post a Comment