Guitar Hero mánia!!!

Celý svet zachvátila mánia zvaná Guitar Hero. Pre tých, čo ste o tejto revolúcií ešte nepočuli, ide o druh počítačovej hry, kde môžete byť členom aj vašej vysnívanej kapely. Záleží len na výrobcovi, resp. na vlastníkoch aké kapely vydajú, naprogramujú a vložia do tejto hry.
Takýto druh “propagácie“ a hlavne zarábania nemôže predsa obísť tie najväčšie kapely. Pred pár dňami som na nete objavil trailer, ktorý ma ani nie prekvapil ale skôr pobavil. Jedna z najznámejších a najpredávanejších metalových kapiel doby, “zapredala“ svoje meno počítačovej hre. Vlastník hry Guitar Hero sa rozhodol venovať Metallice celý jeden diel, na čom bude určite dobre zarábať. Osobne som túto hru nehral a nechcem aby moje slová vyzneli ako odsudzovanie niečoho čo nepoznám, ale čo môže byť už lepšie než hranie na reálnom nástroji? Na tomto celom mi príde najsmutnejšie to, že dieťaťu sa dá do ruky radšej napodobnenina gitary, ako živý nástroj.

Tu si môžete pozrieť trailer:

0 Comments:

Post a Comment